Vispārējie noteikumi
1.
Noteikumos ir lietoti šādi termini:
1.1.
Atteikuma tiesības – Patērētāja tiesības
noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu),
nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību. Atteikuma tiesības,
kārtību un termiņu kādā realizējamas Atteikuma tiesības nosaka Patērētāju tiesību aizsardzībaslikums un
Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" (turpmāk – Noteikumi par
distances līgumu).
1.2.
Cenas – Interneta veikalā norādītās attiecīgo
preču cenas, par kādām Pārdevējs tās piedāvā iegādei.
1.3.
Interneta veikals – Pārdevēja uzturēta
interneta vietne, kas atrodas interneta adresē www.jayla.lv un ar kuras
starpniecību iespējams iegādāties Pārdevēja piedāvātās preces;
1.4.
Pasūtījuma apmaksas diena – diena, kad
Pārdevējs savā norēķinu kontā, kasē vai preču piegādātājs (ja maksājums veikts
skaidrā naudā) saņēmis samaksu pilnā apmērā par attiecīgajā pasūtījumā
norādītajām precēm.
1.5.
Patērētājs – fiziskā persona, kas izsaka
vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai
pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo
darbību.
1.6.
Pārdevējs – sabiedrība ar ierobežotu
atbildību „Global Gold Distribution“, PVN maksātāja numurs LV40203177181,
juridiskā adrese: Slokas iela 43, Jūrmala, Latvija, LV-2015;
1.7.
Pircējs – persona, kura veic preču pasūtījumu
Interneta veikalā. Pircējs var būt gan Patērētājs, gan persona, kas nav
Patērētājs;
1.8.
Pirkumu grozs – Pircēja izvēlētās preces
Interneta veikalā;
1.9.
Puses – Pircējs un Pārdevējs.
2.
Noteikumu darbība
2.1. Noteikumi nosaka tiesiskās
attiecības starp Pircēju un Pārdevēju.
2.2.
Papildus šiem noteikumiem Pušu tiesiskās
attiecības nosaka Civillikums, Komerclikums, Patērētāju tiesību aizsardzībaslikums un
citi Latvijas Republikas normatīvie akti.
2.3.
Tiesiskajām attiecībām starp Pārdevēju un
Pircēju, kas nav Patērētājs, nav piemērojami Patērētāju tiesību aizsardzībaslikuma un
citu patērētāja tiesības reglamentējošo normatīvo aktu noteikumi.
2.4.
Pasūtījuma apstiprinājums, kurā ir norādītas
konkrētās preces un to Cena, ir uzskatāms par starp Pusēm noslēgtā līguma
sastāvdaļu.
2.5.
Pārdevējam ir tiesības mainīt un papildināt
šos noteikumus. Izmaiņas šajos noteikumos stājās spēkā no to publikācijas brīža
interneta vietnē www.jayla.lv, un tās attiecas uz preču pasūtījumiem, kas
veikti pēc izmaiņu publikācijas.
3.
Preču raksturojums un Cenas
3.1.
Preču raksturojums, specifikācija un Cenas ir
norādītas Interneta veikalā katras attiecīgās preces izvēles logā.
Nepieciešamības gadījumā Papildus informāciju par preci iespējams iegūt rakstot
uz e-pastu info@jayla.lv.
3.2.
Preču Cenas ir spēkā savlaicīgas samaksas
gadījumā, proti, veicot samaksu šo noteikumu 5.3. punktā norādītajā termiņā.
3.3.
Cenas ir norādītas ieskaitot visus nodokļus.
Cenā nav ietverta maksa par preces piegādi.
3.4.
Preču sortiments un Cenas var tikt mainītas
bez iepriekšēja paziņojuma. Izmaiņas stājas spēkā no to publikācijas brīža
interneta vietnē www.jayla.lv, un tās attiecas uz preču pasūtījumiem, kas
veikti pēc izmaiņu publikācijas.
4.
Pirkumu grozs un pasūtījuma noformēšana
4.1.
Pirkumu grozs tiek izveidots Pircējam
izvēloties attiecīgo preci un izmantojot izvēlni „Grozā”.
4.2.
Pēc visu izvēlēto preču ievietošanas Pirkumu
grozā lietojama izvēle „Grozs” lapas labajā augšējā stūrī.
4.3.
Pirkumu grozā redzamas visas izvēlētās
preces. Preču daudzums Pirkumā grozā var tikt mainīts izmantojot izvēlnes „+”
un „-”. Pasūtījuma noformēšanas turpinājumam lietojama izvēlne „Noformēt
pasūtījumu”.
4.4.
Sadaļā “Mans profils” reģistrētiem
lietotajiem iespējams piekļūt sistēmai ievadot sava elektroniskā pasta adresi
un paroli, kas izmantota reģistrācijai Interneta veikalā. Nereģistrētiem
lietotājiem jānorāda nepieciešamā informācija, jāizvēlas piegādes veidu, jānorāda
piegādes adresi un jāizvelas apmaksas veidu.
4.5.
Pasūtījums uzskatāms par veiktu un tas kļūst
saistošs Pusēm brīdī, kad Pārdevējs saņēmis Pircēja veikto pasūtījumu un nosūtījis
uz Pircēja elektroniskā pasta adresi (vai citādi) pasūtījuma apstiprinājumu.
Preces tiek nodotas Pircējam tikai pēc pilnīgas pasūtījuma apmaksas. Pircējam
nav tiesību saņemt preces pirms pilnīga norēķina veikšanas.
5.
Samaksas kārtība
5.1. Informācija par samaksas kārtību ir izvietota Interneta veikala sadaļā “Piegāde & Apmaksa”
5.2.
Pasūtījuma apmaksa ir iespējama vienā no
šādiem veidiem:
5.2.1.
ar internetbankas starpniecību, izmantojot sadaļā
„Apmaksas veids” norādīto internetbanku pakalpojumus;
5.2.2. veicot bezskaidras naudas
pārskaitījumu atbilstoši Pārdevēja izrakstītajam rēķinam;
5.2.3. ar maksājumu karti,
nerēķinoties internetā;
5.2.4. veicot samaksu skaidra
nauda mūsu ofisā.
5.3.
Pasūtījums un rēķins tiek anulēti, ja rēķins
netiek apmaksāts 6 (sešu) darba dienu laikā no tā nosūtīšanas brīža Pircējam.
6.
Piegādes kārtība, maksa par piegādi
6.1. Par preču piegādi ir paredzēta maksa, tā nav iekļauta preces cenā. Informācija par preču piegādi, tajā skaitā maksa par piegādi, ir norādīta Interneta veikala sadaļā “Piegāde & Apmaksa”. Piegāde iespējama visā Latvijas Republikas teritorijā.
6.2. Pasūtījuma piegāde ir iespējama vienā no šādiem veidiem:
6.2.1. Piegāde ar Omniva pakomātiem visas Baltijas valstīs;
6.2.2. Piegāde ar DPD servisu visā Latvijā;
6.2.3. Atbraukt pakaļ precei pie mums ofisā.
6.3.
Piegādes veidu var izvēlēties veicot preču
pasūtījumu sadaļā „Piegādes veids”.
6.4.
Preces tiek piegādātas tikai tad, ja
pasūtījums ir pilnībā apmaksāts, un Pārdevējs savā norēķinu kontā vai kasē mūsu
ofisā ir saņēmis samaksu pilnā apmērā par attiecīgajā pasūtījumā norādītajām
precēm.
6.5.
Maksimālais preču piegādes termiņš Latvijas
Republikas teritorijā precēm, kas ir pieejamas Pārdevēja noliktavā, ir 7
(septiņas) darba dienas pēc Pasūtījuma apmaksas dienas. Parasti Preču piegāde
tiek veikta ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā pēc Pasūtījuma apmaksas
dienas, tomēr Preču piegāde šādā termiņā netiek garantēta un Preces var netikt
piegādātas šādā termiņā. Preču piegādes termiņš, kurā tiek garantēta Preču
piegāde ir 7 (septiņas) darba dienas pēc Pasūtījuma apmaksas dienas.
6.6.
Par preču piegādes termiņu precēm, kas nav
pieejamas Pārdevēja noliktavā, kā arī par preču piegādes iespēju un termiņu
ārpus Latvijas Republikas teritorijas Puses vienojas atsevišķi. Informācija par
to vai attiecīgā prece ir pieejama Pārdevēja noliktavā ir izvietota Interneta
veikalā blakus attiecīgajai precei.
6.7.
Ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu tādēļ,
ka pasūtītās preces nav pieejamas, Pārdevējs var piegādāt Pircējam ekvivalentu
preci par ekvivalentu cenu. Ja šādā gadījumā Pircējs, kurš ir Patērētājs,
izmanto Atteikuma tiesības, izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ
Pārdevējam, sedz Pārdevējs. Ja Pārdevējs nepiegādā Pircējam ekvivalentu preci
par ekvivalentu cenu, viņš par to informē Pircēju un atmaksā Pircējam visu
veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāra dienu laikā no dienas, kad
Pārdevējs saņēmis Pircēja pasūtījumu.
6.8.
Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes termiņa
kavējumu, ja tas radies Pircēja nepilnīgi vai neprecīzi sniegtas informācijas
dēļ.
6.9.
Preces tiek piegādātas kopā ar preču
pavadzīmi – rēķinu.
6.10. Par konstatētajiem preces bojājumiem Pircējam
ir nekavējoties jāziņo Pārdevējam uz elektroniskā pasta adresi info@jayla.lv.
7.
Informācija par atteikuma tiesībām un preces
atdošanu Pārdevējam
7.1.
Patērētājam ir tiesības izmantot Atteikuma
tiesības. Atteikuma tiesības izmantojamas 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu
laikā no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis
patērētājs ir saņēmis pēdējo preci.
7.2.
Atteikuma tiesības izmantojamas iesniedzot
Pārdevējam atteikuma veidlapu, kas pieejama šeit. Atteikuma veidlapas
izmantošana nav obligāta, un tās vietā Patērētājs var iesniegt Pārdevējam
rakstisku iesniegumu, kurā norādīts pasūtījuma numurs, preču nosaukums,
pasūtījuma summa, Patērētāja vārds uzvārds, personas kods, adrese, tālrunis un
rekvizīti naudas atmaksai. Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu
un atbrīvo Patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas
saistītas ar preču atdošanu atpakaļ Pārdevējam.
7.3.
Patērētāja pienākums ir 14 (četrpadsmit)
dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam (ja
prece vai lieta ir saņemta). Pārdevēja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā
14 (četrpadsmit) dienu laikā no Patērētāja rakstveida atteikuma saņemšanas
dienas, atmaksāt Patērētājam to naudas summu, kura par preci samaksāta līdz
līguma izbeigšanas brīdim. Pārdevējs ir tiesīgs neatmaksāt Patērētājam tā
samaksāto naudas summu par preci, kamēr Patērētājs nav atdevis preci vai arī
nav iesniedzis preces atdošanu vai nosūtīšanu apstiprinošus dokumentus.
7.4.
Atdodamā prece jānogādā Pārdevēja ofisā.
7.5.
Atdodot kvalitatīvas preces, jāievēro šādi
nosacījumi:
7.5.1. Atdotajai precei jābūt
nebojātā oriģinālā iepakojumā;
7.5.2. Prece nedrīkst būt
bojāta;
7.5.3. Precei jābūt nelietotai, tā
nedrīkst būt zaudējusi atbilstīgu izskatu (nebojātas etiķetes, nenoplēstas
aizsargplēves)
7.6. Patērētājs nevar izmantot
Atteikuma tiesības Noteikumu par distances līgumu 22. punktā minētajos gadījumos, tajā
skaitā, ja:
7.6.1. preču cena ir atkarīga no
finanšu tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt;
7.6.2. preces tiek izgatavotas pēc
Patērētāja norādījumiem vai ir neatvietojamas lietas, vai veselības un higiēnas
apsvērumu dēļ (piemēram, ķermeņa kopšanas un higiēnas preces), vai tās ātri bojājas
vai ir ātri izlietojamas.
8.
Pārējie noteikumi
8.1. Starp Pircēju un Pārdevēju
noslēgtais distances līgums stājas spēkā brīdī, kad Pārdevējs ir saņēmis
Pircēja veikto pasūtījumu un nosūtījis uz Pircēja elektroniskā pasta adresi
(vai citādi) pasūtījuma apstiprinājumu, un tas ir spēkā līdz tā izpildei
(samaksai un preces nodošanai), vai šo noteikumu 5.3. punktā minētajam
gadījumam.
8.2. Puses ir atbildīgas par
otrai Pusei nodarītajiem zaudējumiem.
8.3. Informācija par Pircēja
sniegto datu apstrādi un aizsardzību ir norādīta Interneta veikala sadaļā "Privātuma politika”.
8.4. Pušu tiesiskajām attiecībā
tiek piemēroti Latvijas Republikas normatīvie akti. Strīdi Pušu starpā tiek
risināti savstarpēju pārrunu ceļā. Ja šādi Pusēm neizdodas vienoties, strīds
izskatāms Latvijas Republikas tiesu iestādes. Patērētājam ir tiesības vērsties
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
9.
Pircēju ievērībai
9.1. Preču sortiments un cenas
var tikt mainītas bez iepriekšēja paziņojuma. Preču ražotāji var mainīt preču
specifikācijas bez iepriekšējas paziņošanas Pārdevējam. Preces raksturojumā
tiek izmantota ražotāja sniegtā informācija un attēli.
9.2. Pārdevējs lūdz Pircēju
ziņot par pamanītajām neprecizitātēm preces raksturojumā vai attēlā, rakstot uz
e-pastu info@jayla.lv.
9.3. Visi attēli un apraksti
Interneta veikalā izvietoti ar mērķi sniegt pēc iespējas precīzāku informāciju
par precēm. Apskatāmo preču attēli un apraksts var nedaudz atšķirties no
piedāvātās preces. Nepieciešamības gadījumā, lai precizētu preces
specifikāciju un to raksturojošo informāciju, pirms preces iegādes sazinieties
ar Pārdevēja klientu apkalpošanas konsultantiem rakstot uz e-pastu info@jayla.lv.
10.
Sūdzību izskatīšana un strīdu risināšana
10.1. Sūdzību par preču
pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi info@jayla.lv, vai rakstveidā, nosūtot uz adresi SIA Global Gold
Distribution, Slokas iela 43, Jūrmala, LV-2015. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba
dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto
saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam
rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- Iesnieguma iesniegšanas datumu;
- Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu
risinātājiem:
https://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
https://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē:
Jūs varat izmantot platformu
strīdu izšķiršanai tiešsaistē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, lai iesniegtu sūdzību, ko
izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra.